برگزاری دوره مربیگری درجه 3 عمومی به میزبانی کاشان

برگزاری دوره مربیگری درجه 3 عمومی به میزبانی کاشان

تاریخ خبر: 1399/07/20
کلاس مربیگری درجه 3 رولراسکیت عمومی به میزبانی شهرستان کاشان و مدرسی خانم مهناز مولایی برگزار شد.

کلاس مربیگری درجه سه رولر اسکیت عمومی به میزبانی هیأت اسکیت شهرستان کاشان در تاریخ 10 و 11 مهرماه 99 و با مدرسی خانم مهناز مولایی

(مربی درجه یک اسکیت هنری و مدرس رسمی فدراسیون) و خانم سارا فرشتیان (مربی تیم ملی اسکیت سرعت ایران و مدرس رسمی فدراسیون) برگزار شد.

در این دوره 43 نفر از بانوان از استان‌های تهران، اصفهان، قم و چهارمحال و بختیاری شرکت کردند. از نکات قابل توجه این دوره میزبانی بسیار خوب و بی‌نقص هیأت اسکیت شهرستان کاشان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بود.

خانم مولایی، مدیر خانه اسکیت در گفتگو با سایت خانه اسکیت در مورد این دوره گفت: این دوره یکی از بهترین دوره‌های مربیگری کشور بود و جا دارد از آقای زیارتی رییس هیأت اسکیت کاشان و آقای مالکی رییس هیأت اسکیت اصفهان بابت زحمات بسیارشان کمال تشکر را داشته باشم. امیدوارم توانسته باشم در این دوره با به اشتراک گذاشتن تجربیاتم به دانش‌آموختگان ورزش اسکیت برای ادامه این راه کمک کرده باشم. مربیگری عمومی اسکیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که کودکان و تازه‌واردان این رشته نزد مربیان عمومی اسکیت آموزش می‌بینند. بنابراین مربیان عمومی باید از آموزش و دانش کافی در این مورد برخوردار باشند. آرزوی من موفقیت هرچه بیشتر تمام ورزشکاران اسکیت در سطح کشور و بین‌المللی است.

دیدگاه های کاربران

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.


فرم ارسال دیدگاه شما برای برگزاری دوره مربیگری درجه 3 عمومی به میزبانی ��اشان
(به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد.)
captcha