دوره مربیگری درجه 3 رولر اسکیت عمومی با مدرسی سرکارخانم مهناز مولایی مقدم

دوره مربیگری درجه 3 رولر اسکیت عمومی با مدرسی سرکارخانم مهناز مولایی مقدم

تاریخ خبر: 1402/05/12
دوره مربیگری درجه 3 رولر اسکیت عمومی ویژه بانوان با مدرسی خانم مهناز مولایی مقدم مدیر و مؤسس خانه اسکیت، در مرداد ماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهر شهرکرد برگزار شد.

در این دوره که توسط هیئت اسکیت استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی شهرکرد و در باشگاه هوتک برگزار شد حدود 22 نفر از بانوان این استان شرکت کردند. سرکار خانم مهناز مولایی مدرس و مربی درجه 1 اسکیت هنری و رولر اسکیت عمومی، تدریس این دوره ها را بر عهده داشتند. شرکت کنندگان در این دوره با اصول مربیگری پایه رشته اسکیت آشنا شدند. 

این دوره برای دومین بار در این استان برگزار شد. جا دارد از کوشایی و همت جناب آقای ضیایی رئیس هیئت اسکیت و آقای رئیسی دبیر هیئت اسکیت استان چهارمحال و بختیاری، به جهت ترویج و رشد رشته اسکیت در این استان قدردانی کنیم.

ضمن تشکر از فدارسیون اسکیت ایران و هیئت اسکیت استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری این دوره و نیز تشکر از حضور خانم ها تمدن معاونت ورزش بانوان و مختاری کارشناس آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، به تک تک شرکت کنندگان این دوره خداقوت می گوییم و آرزوی موفقیت و تندرستی برایشان داریم.

 

دیدگاه های کاربران

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.


فرم ارسال دیدگاه شما برای دوره مربیگری درجه 3 رولر اسکیت عمومی با مدرسی سرکارخانم مهناز مولایی مقدم
(به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد.)
captcha