حرفه ای ترین و بهترین برندهای کفش اسکیت کدامند؟ | خانه اسکیت

حرفه ای ترین و بهترین برندهای کفش اسکیت کدامند؟ | خانه اسکیت

تاریخ مقاله: 1399/10/30
آخرین تاریخ به روز رسانی این مقاله : 1402/05/11
در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از برند های محبوب و معروف و در عین حال استاندارد کفش اسکیت مقدماتی و هنری آشنا کنیم. پس تا آخر این مقاله از خانه اسکیت اصفهان با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب را در هنگام خرید اسکیت داشته باشید.

چه برند اسکیتی بخرم ؟ 

وقتی به شروع یک رشته ورزشی از جمله ورزش مهیج اسکیت فکر می کنیم ناخودآگاه سوالی که ذهنمان را درگیر میکند این است که بهترین باشگاه برای یادگیری و بهترین برند تجهیزات آن رشته برای استفاده کدام اند؟ و طبیعی است که از انتخاب کردن بین ده ها برند مختلف سردرگم شویم.

به همین دلیل ما در مجموعه خانه اسکیت تصمیم گرفتیم تا با معرفی بهترین برندهای کفش اسکیت و راهنمای خرید اسکیت به شما در خرید اسکیت مناسب خود کمک کنیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

1. اسکیت مقدماتی رولر استار (Roller Star )

یکی از برند های استاندارد کفش اسکیت برند رولر استار است. تنوع رنگ و سایز این کفش را برای کودکان و نوجوانان مناسب کرده است. از بهترین ویژگی های کفش میتوان به داشتن ساق یا cuff مقاوم و مستحکم، کیفیت خوب چرخ ها و بلبرینگ ها، بست های محکم و مناسب، قفل چرخ برای کاهش سرعت در جلسات اول آموزش و جوراب قابل شست و شو اشاره کرد. این کفش رنگ بندی های صورتی، آبی و قرمز است. برای خرید اسکیت مقدماتی roller star میتوانید به فروشگاه خانه اسکیت اصفهان مراجعه کنید. 

 

اسکیت صورتی رولر استار

اسکیت مقدماتی رولر استار

2. اسکیت مقدماتی SLM

این اسکیت پرطرفدار یک برند چینی است که هم کیفیت و هم قیمت مناسبی دارد. بدنه سخت (هارد) این اسکیت ایمنی بالایی برای شخصی که از آن استفاده می کند به وجود می‌آورد. یکی از ویژگی های این برند در پاشنه آن قرار دارد. یک آنتی شوک در این قسمت تعبیه شده است که ضرباتی که قرار است به پای افراد برسد، کاهش می دهد. جوراب اسکیت SLM قابل شستشو است و می توانید آن را جدا کنید و بشویید. به طور کلی با اسکیتی رو به رو هستید که جنسی مرغوب و ��یژگی های قابل قبولی دارد. برای خرید اسکیت مقدماتی SLM به همراه ست کامل لوازم ایمنی و کلاه و اطلاع از سایز بندی های این کفش اسکیت میتوانید به فروشگاه خانه اسکیت اصفهان مراجعه کنید.

اسکیت مقدماتی slm

3. اسکیت هنری ریسپورت (Risport ) 

همانطور که می دانید اسکیت هنری یکی از رشته های تخصصی اسکیت است که شاگردان پس از اتمام دوره مقدماتی اسکیت و بعد از انجام تست های مربوطه، میتوانند وارد دوره تخصصی اسکیت هنری شوند.کفش های این رشته با رشته های دیگر کاملا متفاوت است؛ این کفش در قسمت جلو دارای یک ترمز که toe نامیده میشود است، بوت های این کفش برای پرش های این رشته بسیار مقاوم است. یکی از بهترین برند های کفش اسکیت هنری است که نمایندگی اصلی این برند در تهران است، خبر خوب اینکه خانه اسکیت اصفهان تنها نمایندگی این برند را در استان اصفهان دارد. 

همچنین اگر مایل به یادگیری اسکیت هنری هستید میتوانید در کلاس های حضوری اسکیت هنری خانه اسکیت ثبت نام نمایید. (برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خانه اسکیت به صفحه نحوه ثبت نام دوره های خانه اسکیت مراجعه کنید.)

اسکیت هنری ریسورت

4.  برند روسز ( Roces ) 

کمپانی روسز در سال 1952 تاسیس شد. این کمپانی به طور تخصصی به تولید اسکیت در رشته های مختلف می پردازد. برند روسز ( Roces ) یکی از بهترین برند های اسکیت های مقدماتی است.اسکیت های روسز به زیبایی و راحتی و سرعت مناسب شهرت دارند.  این برند در هر سه شاخه اینلاین ، رولر و آیس اسکیت تولید می کند. 

اسکیت مقدماتی روسز زرد

5. برند رولربلید ( Rollerblade ) 

در سال 1979 دو بازیکن هاکی بنام های اسکات السون و برنان اولسون اسکیت های با چرخ های واقع در یک خط تولید کردند. این برند معروف یکی از بهترین برند های کفش اسکیت است. 

اسکیت مقدماتی صورتی و سفید رولربلید

6. برند فلایینگ ایگل ( Flying eagle ) 

این برند هم در چین تولید می شود اما تحت لیسانس اسپانیاست. این برند یکی از بهترین برندهای کفش اسکیت در دنیا می باشد که مرغوبیت و کیفیت آن در سراسر دنیا زبانزد است و همین مرغوبیت باعث شده تا این برند مشتریان زیادی داشته باشد. 

7. برند لسکول ( Lescaul ) 

اسکیت مقدماتی لسکول یکی از برند های استاندارد کفش اسکیت دوره مقدماتی است. این کفش اسکیت دارای جوراب نرم و قابل شست و شو، بدنه سخت و بست های محکم است. برای اطلاع از مشخصات این کفش و خرید اسکیت برند لسکول میتوانید به فروشگاه خانه اسکیت مراجعه کنید.

اسکیت صورتی لسکول

8. برند رولکن ( rollcan ) 

این کمپانی تولید انواع محصولات رولر اسپرت و اسکیت روی یخ از سال 2017 شروع به فعالیت کرد. با توجه به نوپا بودن ، این برند تواسنت جایگاهی در بین برند های مطرح دنیا پیدا کند.

اسکیت مقدماتی رولکن قرمز و مشکی

9. برند فیلا ( Fila ) 

یکی دیگر از بهترین برندهای کفش اسکیت که از پیشروهای این بازار می باشد، برند فیلا است که اعتقادش، تولید محصولاتی با بهترین کارایی است. بازار هدف این برند هم افراد حرفه ای است و هم افراد آماتور که در ابتدای راه اسکیت مقدماتی هستند.یکی از دلایلی که سبب شده اسکیت فیلا یکی از بهترین برندهای این ورزش زیبا باشد، نوآوری های این برند در این شاخه ورزشی است. این برند سهم بسزایی در افزایش تعداد اسکیت سواران داشته است. برای آشنایی با این برند و خرید اسکیت مقدماتی FILA  به فروشگاه خانه اسکیت مراجعه کنید. 

اسکیت مقدماتی سیز فیلا

10. برند ایرانی کبالت ( Cobalt ) 

این برند خوب ایرانی کفش اسکیت های استاندارد و مقرون بصرفه ای تولید کرده است که با توجه به هارد بودن بوت و داشتن لوازم ایمنی کامل جزو برند های مناسب محسوب میشود. البته که این کفش برای افراد سبک وزن و کودکان مناسب تر است. 

اسکیت مشکی کبالت

11. برند سبا ( Seba ) 

برند سبا برندی است که در تمامی رشته ها حرف زیادی برای گفتن دارد اما اگر می خواهید در رشته فری استایل فعالیت کنید یکی از بهترین برندها است. 

12. برند پاور ویل ( POwer weel ) 

اسکیت مقدماتی پاور ویل یکی دیگر از برند هایی است که کفش اسکیت مقدماتی استاندارد تولید میکند. این برند علاوه بر مقرون به صرفه بودن، دارای کیفیت خوبی نیز هست. 

عوامل شهرت شرکت‌های معروف تولید کفش اسکیت کدامند؟

شاید برایتان این سؤال پیش آمده باشد که چرا برخی از شرکت‌های تولید اسکیت از سایر شرکت‌ها معروف‌تر شده‌اند. این امر به مسائل زیادی بستگی دارد. در کوتاه ‌مدت ممکن است عواملی مثل تبلیغات گسترده و وجود بازار وسیع فروش موجب معروف شدن برند خاصی شود. اما این کار در بلندمدت جواب نداده و همه چیز به کیفیت تولید آن شرکت برمی‌گردد. عواملی که در بلندمدت باعث ماندگاری یک برند اسکیت می‌شوند شامل موارد زیر می‌شود.

  1. تولید اسکیت در رشته‌های گوناگون همچون سرعت، فری‌استایل، نمایشی، هاکی و سایر رشتهها.
  2. کیفیت مناسب کفش‌ها از جمله بدنه محکم و تیغه مستحکم.
  3. سرعت مناسب کفش‌ها و جنس خوب چرخ‌های آن.
  4. توجه به راحتی کفش اسکیت.
  5. ارتباط مستمر با مشتریان و نظرسنجی از آنان در مورد کیفیت کار تولیدی.
  6. تناسب کیفیت کفش اسکیت با قیمت آن.

سخن پایانی

اگر به ورزش مفرح اسکیت علاقه مند هستید و می خواهید در این رشته مسیر حرفه ای شدن را طی کنید و یا اصلا یک سرگرمی مفرح خوب داشته باشید باید بدانید که مثل همه ورزش ها خستگی، آسیب دیدگی و خطرات خود را دارد پس باید در انتخاب کفش اسکیت و تجهیزات ایمنی آن بسیار دقت کنید تا از آسیب های این ورزش در امان باشید و فراموش نکنید که حفظ سلامتی تان از هر ورزش و تفریحی مهم تر است. جدا از مساله آسیب دیدگی باید از اسکیت سواری خود نهایت لذت را ببرید و همواره در مسیر رشد باشید. یکی دیگر از مسائل مهم انتخاب مربی است.چرا که یک مربی مجرب و با تجربه تاثیر زیادی بر رشد شما در این رشته ورزشی دارد. اکنون که با بهترین برندهای کفش اسکیت آشنا شدید می توانید با توجه به بودجه و هدفتان بهترین انتخاب ها را از خانه اسکیت اصفهان داشته باشید و همچنین از آموزش های مجرب این مجموعه بهره کامل ببرید.

منبع اطلاعات : سرکار خانم مهناز مولایی مقدم مدیر و مؤسس خانه اسکیت

 سوالات متداول:

بهترین مارک اسکیت حرفه ای چه برندی است؟

 برندهای زیادی در این حوزه اقدام به تولید اسکیت کرده اند اما میتوان گفت بهترین مارک اسکیت حرفه ای برند رولربلید میباشد

بهترین مارک کفش اسکیت در ایران چه برندی است؟

 از بهترین برندهای حال حاضر در بازار ایران میتوان به برندهایی مانند رولربلید، فیلا و روسز اشاره کرد

بهترین مارک اسکیت های فری استایل چه برندی است؟

اسکیت های فری استایل معمولا دارای ویژگی های خاص خود هستند. از این ویژگی ها میتوان به وزن کم، مقاومت زیاد و جنس آن ها (ساخته شده از کربن) اشاره کرد همچنین اسکیت هایی که برای این رشته ساخته میشوند بعد از مدتی فرم پای ورزشکار رو به خودش میگیره.

از بهترین مارک های اسکیت فری استایل میتوان به چند مدل از محصولات کالری اشاره کرد همچنین محصولاتی که توسط برند فلای ایگل، فری استایل و سبا نیز تولید شده اند جزو بهترین مارک های اسکیت فری استایل میباشند. در ادامه به بعضی از برندها همراه با مزیت آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. اسکیت راکر: سرعت عمل بیشتر بین موانع
  2. فلایینگ ایگل: مدل های متنوع تر، قیمت های متنوع تر
دیدگاه های کاربران

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.


فرم ارسال دیدگاه شما برای حرفه ای ترین و بهترین برندهای کفش اسکیت کدامند؟ | خانه اسکیت
(به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد.)
captcha
اخبار
• مسابقات درون باشگاهی خانه اسکیت ۱۴۰۲
• دوره همسان سازی و باز آموزی مربیان اسکیت استان اصفهان آذر 1402
• مسابقات اسکیت از هانگژو تا بیداهه چین!
• تیم ملی اسکیت ایران آماده اعزام به نوزدهمین دوره مسابقات آسیایی اسکیت
• دوره عملی مربیگری درجه 3 رولر اسکیت عمومی در استان یزد برگزارشد.
• خانم مهناز مولایی مقدم مربی بین المللی اسکیت هنری
• دوره مربیگری درجه 3 رولر اسکیت عمومی با مدرسی سرکارخانم مهناز مولایی مقدم
• مسابقات دستجات آزاد اسکیت هنری 1402
• دوره مربیگری بین المللی اسکیت هنری
• برگزاری مسابقه اسکیت هنری استان فارس در شهر شیراز با سرداوری خانم مهناز مولایی
• همایش پایان سال 1401 خانه اسکیت
• انتصاب خانم مهناز مولایی بعنوان مسئول افتخاری کمیته هنری هیات اسکیت اصفهان
• برگزاری مسابقات اسکیت هنری استان فارس در مرودشت با سرداوری خانم مهناز مولایی
• دوره همسان سازی مربیان اسکیت استان اصفهان برگزار شد
• برگزاری دوره مربیگری درجه 3 عمومی به میزبانی کاشان
• تعیین آقای رامین عتیقه چی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون اسکیت
• آیا تصمیم گرفته شده برای باشگاه عادلانه است؟
• مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا در سال 2021
• تمام مسابقات اسکیت در سال 2020 لغو گردید
• اطلاعیه وزارت بهداشت برای مراکز ورزشی